Reklamační řád

 

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu Slevyelektro.cz od naší společnosti

VIKI, spol. s r.o. se sídlem Jihlava, Věžní 6
IČ: 18198791
DIČ: CZ18198791
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 2341 
   
Adresa pro doručování: VIKI, spol. s r.o., Věžní 6, 586 01 Jihlava
Telefonní číslo: +420 725 831 361
Kontaktní e-mail: eshop@slevyelektro.cz

 

   


1. Za jaké vady zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:

  • má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy
  • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 6 Všeobecných obchodních podmínek.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám záruka za jakost poskytována. Článek 2 odst. 1 se vztahuje pouze na spotřebitele.

Dále odpovídáme za to, že námi poskytované doplňkové služby jsou poskytovány v souladu se smlouvou (zejm. v uvedeném čase, kvalitě a rozsahu) a platnými právními předpisy.

   


2. Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba.

U použitého zboží je záruční doba dvanáct měsíců od převzetí zboží.

Poskytované doplňkové služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.

   


3. Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.

U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.

Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

U použitého zboží máte nárok pouze na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).

V případě, že byla vadně poskytnuta doplňková služba, máte právo na bezplatnou nápravu. Náprava spočívá zejména v opakovaném poskytnutí služby bez dodatečné úhrady. Není-li provedení nápravy možné, máte právo na přiměřenou slevu z ceny doplňkové služby.

   


4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

  • jste o vadě před převzetím věci věděli;
  • jste vadu sami způsobili;
  • uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

  • opotřebení zboží způsobené jeho užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i snížení kapacity baterií a akumulátorů);
  • vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.

U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

   


5. Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u naší společnosti (nebo osoby, která je na webovém rozhraní uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.

Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

   
Tyto podmínky užití jsou platné a účinné od 26.1.2016
 

Využijte doručení pomocí
DPD parcelshop
na více než 80 odběrných míst po celé ČR

Dovoz větších objednávek vlastní dopravou!
Praha, Brno, Vysočina a okolí našich prodejen
více informací na tel.: 725 831 361

AEG Electrolux Whirlpool LG Philips Samsung Beko Liebherr Tefal Rowenta Sencor DeLonghi Massive JBL Yamaha Onkyo Project Lenovo Huawei Fieldmann concept


Kontaktujte nás
+420 725 831 361 eshop@slevyelektro.cz
Nízké ceny zboží

Díky přímé spolupráci se značkami Vám můžeme nabídnout nejlepší ceny na trhu.

Záruka původu

Jsme česká firma, která prodává pouze zboží určené pro český trh Již od roku 1991

Množství zboží skladem

Disponujeme sítí kamenných poboček a vlastními sklady, takže cca 80% objednávek expedujeme v den objednání.

Jsme experti v oboru

Díky neustálým školením a osobní zkušenosti s produkty jsou naši zaměstnaci připraveni Vám odborně poradit s výběrem zboží.